Beste relatie,

bureauvrisKlanten hebben regelmatig vragen. Maar niet op alle vragen bestaat een eenduidig en praktisch antwoord. Iedere medewerker, afdeling en organisatie beantwoordt klantvragen naar eigen eer en geweten.
Hoe duidelijk en eenduidig spreken we als organisatie, afdeling en medewerker? Hoe regelmatig luisteren en observeren leidinggevenden actief mee? En hoe doe je dat?

Jacqueline de Bree

Lees meer


Eerste Hulp bij Klantcontact

Eerste hulp bij klantcontact of een ‘opVrissing’ van je klantcontactteam? Bureau V.R.I.S. helpt graag. Wij verzorgen een training op maat of inventariseren samen met jou hoe jij (of jouw organisatie) op klantcontact scoort.

Lees meer


Social media en webcare

Doet jullie organisatie aan webcare op social media? Welke toon en welke woorden gebruik je? Hoe schrijf je krachtige, korte zinnen? Hoe schrijf je klantgericht? Je leert het allemaal tijdens onze 1-daagse incompany schrijftraining.

Lees meer


Op weg naar duurzame inzetbaarheid

We schreven het al in onze vorige nieuwsbrief: voor organisaties is het belangrijk dat alle medewerkers goed inzetbaar blijven. Goed inzetbare medewerkers kunnen beter inspelen op veranderingen en ontwikkelingen in de organisatie.

Lees meer


Blij met feedback

Feedback geven en ontvangen aan je interne klanten, de medewerkers, is essentieel. Zonder feedback is ontwikkeling nauwelijks mogelijk. Feedback betekent letterlijk ‘terugkoppelen’: je geeft feitelijk terug wat een ander doet of laat, met als doel elkaar te helpen ontwikkelen.

Lees meer


Incompany Projectleider met communicatieve vaardigheden
Incompany (leidinggevend) Monteur met communicatieve vaardigheden
Incompany Verdieping Projectleider met communicatieve vaardigheden

Ken of bén jij iemand die geïnteresseerd is in een van bovenstaande trainingen én wil je ze graag volgen op zelf gekozen dagen en tijdstippen op de eigen locatie, informeer dan vrijblijvend bij ons team naar de flexibele mogelijkheden.

In de afgelopen jaren mochten wij al voor veel bedrijven op maat gemaakte incompany trainingen verzorgen.
Leuke bijkomstigheid en tip: ook voor deze trainingen zijn subsidies en tegemoetkomingen uit de opleidingsfondsen beschikbaar.

Lees meer



© Bureau V.R.I.S.       |       www.bureauvris.best4utest.nl       |       Afmelden voor de nieuwsbrief