Blij met feedback 

Feedback

Wil jij in deze tijd openstaan om elkaar te versterken? Wil jij een compliment geven op een professionele manier? Ben jij je bewust van de manier waarop je overkomt op anderen? Vind je het geven of ontvangen van constructieve feedback lastig? Spreek je anderen aan op hun gedrag en roept dit misverstanden en weerstand op? Bureau VRIS leert je op een goede manier feedback te geven en te ontvangen.

Resultaten

Je leert aandacht te hebben voor de ander
Je leert objectief waar te nemen
Je leert op een krachtige en respectvolle manier feedback te geven en te ontvangen
Je leert op een goede manier omgaan met je gevoelens en gedachten bij het geven en ontvangen van feedback
Je weet anderen aan te spreken op ongewenst gedrag en weet juist om te gaan met weerstand
Je bent je bewust van het effect van je gedrag en je communicatiestijl
Je kunt in de praktijk direct aan de slag met je persoonlijk actieplan

 

Inhoud

Nut en noodzaak van feedbackregels
Het verschil tussen constructieve feedback en complimenten
Wat levert feedback op?
Inzicht in effectief communiceren
Inzicht in emoties en de taal van het lichaam
Omgaan met kritiek en waardering
Optimaal ontwikkelen en samenwerken

Aanmelden

Groepsgrootte

Minimaal 4, maximaal 8
Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies, en bewustwording mogelijk van de deelnemers.Oefeningen en discussies vinden online plaats

Doelgroep

Iedereen die optimaal wil samenwerken, zichzelf, het team en de organisatie wil ontwikkelen. Een ieder die wil ervaren dat feedback geven en elkaar aanspreken op gedrag een middel is en structuur geeft om te groeien.

MBO werk- en denkniveau

Duur training

1 daagse training

Start om 9.30 uur tot 16.30 uur

Thuisstudie: geen

Trainers: Jacqueline & Lotte

Data

Dag 1 – 13 juni 2024

Tarief & kwalificatie

De kosten bedragen € 550,- per persoon en is exclusief btw

Bewijs van deelname

Locatie

Bureau VRIS, Geesteren (GLD)

 

Neem gerust contact met ons op.

 

Wil jij je aanmelden of informatie over een van onze diensten? Je bent van harte welkom! Wil je het volgende formulier invullen? We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om de verdere details te bespreken.

Open chat
1
Kan ik je helpen?
Hi, welkom!
Kan ik je wellicht ergens mee helpen?