Monteur met sociale- en communicatieve
vaardigheden/Ambassadeur

Ben je praktisch en technisch ingesteld en voldoende bewust dat jij het visitekaartje bent voor je bedrijf? Ben jij bewust van jouw 1e indruk bij de klant? Voel jij je echt een ambassadeur? Deze 1-daagse training geeft jou inzicht in wie je bent, wat je doet en wat gewenst is om je als ambassadeur te profileren.

Resultaten

  • Inzicht in wie je bent en wat je doet
  • Je hebt inzicht in het onderscheidend vermogen van jou en jouw bedrijf
  • Je kent de regels in het sociale verkeer, wat doe je wel en wat niet
  • Je zet je sociale vaardigheden in
  • Je weet wat communicatie is en zet deze in om aan te sluiten bij de klant en collega
  • Je stelt je proactief op in contact met klant en collega
  • Je kent de vier stappen (melden/vragen/maken/vertellen) in het klantenbezoek en zet deze in

Inhoud

  • Wat is jouw rol? Wat is daarin belangrijk?
  • Waar staat jouw organisatie voor en wat draag jij uit?
  • Organisatiewaarde en kwaliteiten van jezelf
  • Je leert bewust na te denken over wie je bent, wat je doet en wat anders kan in je rol als monteur en daarin het klantcontact
  • De sociale vaardigheden: gedrag en middelen en hoe daarmee om te gaan
  • Basiscommunicatie: de LSD-methode (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
  • Het klantbezoek en de MVMV-methode
  • Effectieve communicatie met klant en collega

Doelgroep

Monteurs, meewerkende voormannen

Duur training

1 dag

Groepsgrootte

Minimaal 6, maximaal 12

Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies, en bewustwording van de deelnemers. De training is zeer interactief en door het DOEN wordt er geleerd.

Tarief

De kosten bedragen € 385,- per persoon en exclusief BTW
Tarief voor leden van Uneto-Vni € 327,- per persoon en exclusief BTW

Locatie

Open inschrijvingen en in-company training

Direct aanmelden 

Trainers

 

bureauvris
Jacqueline de Bree
bureauvris
Jacqueline Hovenkamp

Terug naar het overzicht