Feedback

Ben jij je bewust van de manier waarop je overkomt op anderen? Vind je het geven of ontvangen van complimenten lastig? Spreek je anderen aan op hun gedrag en roept dit misverstanden en weerstand op? Bureau V.R.I.S. leert je op een goede manier feedback te geven en te ontvangen.

Resultaten

  • Je leert op een krachtige en respectvolle manier feedback te geven en te ontvangen
  • Je leert op een goede manier omgaan met je gevoelens en gedachten bij het geven en ontvangen van feedback
  • Je weet anderen aan te spreken op ongewenst gedrag en weet juist om te gaan met weerstand
  • Je bent je bewust van het effect van je gedrag en je communicatiestijl
  • Je kunt in de praktijk direct aan de slag met je persoonlijk actieplan

Inhoud

  • Nut en noodzaak van feedbackregels
  • Het verschil tussen constructieve feedback en complimenten
  • Wat levert feedback op?
  • Inzicht in effectief communiceren
  • Inzicht in emoties en de taal van het lichaam
  • Omgaan met kritiek en waardering
  • Oefeningen en rollenspellen

Doelgroep

Iedereen die wil dat medewerkers- en daardoor ook de organisatie – zich ontwikkelen Iedereen die het lastig vindt om feedback te geven en/of te ontvangen

Duur training

1 dag

Groepsgrootte

Minimaal 4, maximaal 10
Door kleinschaligheid met een beperkt aantal cursisten is er meer diepgang, discussies, en bewustwording mogelijk van de deelnemers

Tarief

De kosten bedragen € 385- per persoon en exclusief BTW

Locatie

Open inschrijvingen en in-company training
Direct aanmelden 

Trainers

bureauvris
Jacqueline de Bree
bureauvris
Jacqueline Hovenkamp

Terug naar het overzicht