Communicatie

placeholder

Adviseren, hoe doe je dat? Adviesvaardigheden

Je adviserende rol wil je optimaal vervullen, met zo veel mogelijk impact en met al je denk- en daadkracht en op een manier die bij jou past. Hoe bouw je een stevige relatie op met je (interne) klant?

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Hoe voer ik een gesprek? De basis van communicatie

Hoe actief luister jij? Wat kun jij ermee? Hoe vaak vat je samen en vraag je door? Bureau V.R.I.S. helpt je om je communicatieve vaardigheden te ontwikkelen en te verbeteren.

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Vanuit kracht beïnvloeden en adviseren

Hoe zeg ik het juiste op het goede moment? Wat zijn goede vragen om snel tot de kern te komen? Hoe zorg ik voor optimale verbinding om mijn advies goed over te brengen? Welke verschillende rollen zet ik in?

Direct aanmeldenLees meer

Blij met feedback

Blij met feedback!

We hebben allemaal onze ‘’blinde vlekken’’. Wat zijn jouw ‘’blinde vlekken’’? Door elkaar feedback te geven, leer je jezelf nog beter kennen en ontwikkelen. Wil je op een positieve en constructieve manier…

Direct aanmeldenLees meer

Commerciële vaardigheden voor de DGA

Commerciële vaardigheden voor de DGA

Ben jij diegene die besluiten neemt? Heb je voldoende communicatieve vaardigheden om besluiten te nemen? Heb je voldoende commerciële vaardigheden om klanten te binden en te behouden? Je weet als geen ander…

Direct aanmeldenLees meer

communicatieve vaardigheden

Communicatieve vaardigheden

Communiceer je tactvol en effectief? Kun jij je verplaatsen in de ander? Breng je de boodschap met tact over en ga je echt met elkaar in gesprek? Bureau V.R.I.S. helpt je om tactvol en effectief te communiceren…

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Feedback een kwestie van doen

Ben jij je bewust van de manier waarop je overkomt op anderen? Vind je het geven of ontvangen van complimenten lastig? Spreek je anderen aan op hun gedrag en roept dit misverstanden en weerstand op…

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Functionerings- en beoordelingsgesprekken 3.0

Wil je echt een effectief gesprek kunnen voeren? Wil je echt in gesprek met je medewerker en je medewerkers ontwikkelen ? Hoe motiveer je en zorg je ervoor dat je gesprekken professioneel en doelgericht zijn…

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Geweldloos en verbindend communiceren

Hoe ga je om met boosheid en agressie? Hoe communiceer je op een vreedzame wijze en geef je toch je grenzen aan? Als er verschillende belangen in het geding zijn kan het lastig zijn om je boodschap over te brengen…

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Klantvriendelijk & doelgericht communiceren

Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Klantvriendelijk communiceren voor de Customer Service

Tijdens deze praktijkgerichte training leer je wat klachtgericht en klantvriendelijk communiceren betekent en hoe je dit goed kunt uitvoeren. Zakelijk op een enthousiaste, professionele manier communiceren…

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Monteur met sociale- en communicatieve vaardigheden en ambassadeurschap

Ben je praktisch en technisch ingesteld? Je bent bewust dat jij het visitekaartje bent voor je bedrijf…

Direct aanmeldenLees meer

placeholder

Praktijk gesprekken oefenen met de camera

Vind je het lastig om een gesprek te voeren? Hoe kom je over op de ander? Wat laat je (non-)verbaal zien…

Direct aanmeldenLees meer